Re: Jasne pola na wydruku w drukarce laserowej kxp6500.

Autor: andy_k <ak_at_antyspamowy.org>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 14:39:34 MET DST

>Drukarkę taką kupiłem sobie gdzieś 5-6 lat temu. Podobała mi się jej
>kompaktowa budowa. Ale niestety części zamienne drogie jak cholera. Brak

Wlasnie, dziwne dlaczego inni nie skopiuja tego wzoru, mi tez sie obudowa
podoba, zajmuje malo miejsca i w ogole... :) Chyba juz jednak nawet sam
panasonic przestal produkowac drukarki w takich obudowach? Szkoda...

>tanich zamienników. Za moduł drukującyc chcą 650PLN.

Gdzie jest tak tanio ;)? Czesciej mozna sie spotkac z cenami 720-800 zl.
Chociaz w jakims rosyjskim sklepie internetowym jest za 135 $

a.