Re: podkręcanie PIII 733

Autor: Piotr <piotrhns_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 14:04:19 MET DST

TomeOO wrote:
> Czy ktos podkręcał PIII 733 (na slot1) ??
> jake efekty uzyskaliscie ?? i jakie musieliscie chłodzenie zastosowac

Dwa procki męczyłem dla próby 800fsb133 oraz 933fsb133 pierwszy działóał do
około 145 na fsb drugi 141. To nie jest baleron, przy fsb powyzej 133
wszystkie praktycznie komponenty na płycie są przetaktowane i tak naprawdę
stabilność systemu od nich bardziej zależy niż od samego procka. Moje
doswiadczenia wykazały, że procek nie grzał się przy ww parametrach fsb
zmiana parametrów wentylacji jego nie byłaby konieczna. Wydaje się, że inne
komponenty kompa w tym momencie mają problemy dużo większe, chociażby RAM.
no ale się rozpisałem, a przecież w pierwszym zdaniu udzieliłem odpowiedzi

pzdr
Piotr