Re: Zamiana procesora.

Autor: Marek Grobelski <groobel_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 15:29:57 MET DST

Dnia Tue, 7 Sep 2004 12:15:15 +0200, tornek napisał(a):

> ale voodoo2 to akcelerator grafiki 3D co prawda jest program voodoo movie
> wyswietlajacy filmy za pomoca tej karty ale próbowalem tego i filmy plynne
> nie byly, jedyna najrozsadniejsza karta grafy mi sie wydaje to wlasciwie
> ATI rage PCI albo jakies ATI-all-in-wonder PCI a moze dopalacz mpg4/dvd hmm
>
> z moich zmagan z tym tematem wynikalo ze to grafa jest najwiekszym problemem

Tez tak sadze... ;)

> w QV masz problem bo nie wyswietla czy moze wyswietla ale tez nie plynnie?
> w quick view w opcjach przestawiales pare rzeczy? alt+o i w video options
> i w video scale - jedna z opcji tez wylacza dxwiek i bez dzwieku
> prawdopodobnie bedzie plynnie jednak bez dzwieku :)

NIe trybi plynnie, chociaz... teraz sie tak tym QV bawie i na niektorych
filmach jakos to chodzi, a na niektorych sie tnie. Sadze, ze wynika to
raczej juz z rodzaju kompresji filmu.
Chociaz teraz jest problem z dzwiekiem - najprawdopodobniej z braku
odpowiednich kodekow audio w dosie. Gdy odpalam w trybie MS-DOS to musze
najpierw zeby miec dzwiek odpalic cos co nazwya sie LAME MP3 Encoder (codec
mp3 vbr), a dopiero pozniej film w qv. Niestety to cos nie dziala pod
czystym dosem, dlatego na razie nie moge sprawdzic czy filmy tnace sie w
oknie dosowym beda sie ciely tez pod czystym dosem. Ufff... rozpisalem sie,
a tak szczerze piszac to lekko NTG wyszlo ;)

> nie wiem co wiecej poradzic, wymiana procesora raczej efektu nie da moim
> zdaniem ale moge sie mylic

No wiec na razie zmiane procka odpuszcze sobie i pozostanie mi wkrecac, ze
jak nie ma sie co sie lubi to sie lubi co sie ma ;p
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi

--
MG