Re: Log Z-640 vs. Cre Ins. 6700 !?!

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 08:43:18 MET DST

LAB <labit napisał(a):

> co do twojego strzelania to to chyba jakas normlka bo mam to na
> obecnych glosnikach :)
Pewnie tak. Na starych stereo też miałem jakby strzelanie przy włączeniu
i wyłączaniu, ale to było przyjemne ciepłe pyknięcie, a w tych jest
dosłownie strzelanie. Boję się, że głośniki mogą się od tego uszkodzić.

> a jestes zadowolony ze wybtales te a nie logitechy ?? w sieci
> widzialem porownanie z640 z 580 ale przeciez 580 a 6700 to dwa inne
> swiaty wiec sam nie wiem.
Oczywiście, że jestem zadowolony. Nie podoba mi się w logitechu właśnie
ten panel z pokrętłami w głośniku centralnym, który i tak bym miał za
ekranem. W Logitechu do cetralnego głośnika jest wsadzona membrana
identyczna jaka jest w głośnikach satelitarnych. W Creativie jest
większa i dopasowana do pasma dźwięku dialogów w filmach. Srebrna
obwódka dookoła głośnika basowego w logitechu jest zdeczko obciachowa i
szybko się z tym fasonem zestarzeje. Co do ogólnego designu creativa to
widziałem w hipermarkecie warzywnym głośniki firmy "Manta". Totalna
nieudolna podróbka wyglądu głośników serii 6xxx creativa. Już mi się nie
podobają te moje creativy ;)

> dodatkowym atutem creative jest servis i jesli cos sie stanie z nimi
> sa wymieniane na nowe :) podobno
Jeśli nie będzie się tych głośników rzucało, ani nie podłączy się do
wejścia audio 230V to nie powinno się z nimi nic stać. Co do wymiany na
nowe to nie jestem tego taki pewien. To jest model z roku 2003. Ja mam z
serii produkcji z końca 2003 roku. Wtedy te głośniki kosztowały 700zł, a
teraz wszyscy się pozbywają historii więc kosztują ile kosztują. Dla
mnie okazja nie do przegapienia. Dodatkowo przeciw 6700 przemawia ich
standard dźwięku 6.1, który zatrzymał się na 2003 roku i nie jest
kontynuowany. Teraz jest albo 5.1 albo 7.1. A emulacja tylnego
środkowego głośnika polega na zmiksowaniu dźwięku tylnego z sygnału 5.1.
Dlatego mam te głośniki przełączone w trybie 5.1, a głośnik tylny
środkowy trzymam jako zapasowy w razie uszkodzenia jakiejś satelitki.