Re: Log Z-640 vs. Cre Ins. 6700 !?!

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 23:58:52 MET DST

LAB <labit napisał(a):

> bedzie to smigac na Sound Stormie co polecacie z nich ??
kurcze, ja mam inspire 6700 na sounstormie! Co do tych pokręteł w
logitechu to nie wiem po co one są. Wszystko jest w nvMixer sounstorma.
Głośnik środkowy mam za panelem LCD więc pokrętła w głośniku były by
tylko udręką. 6700 ma pokrętło głośności w pilocie i niestety nie ma
żadnego guzika wyłączającego. Trzeba niestety kręcić do końca pokrętłem
żeby je wyłączyć co nie przepowiada długiej trwałości tego pokrętełka.
Poza tym 6700 to jest system głośników 6.1 - czyli dodatkowy głośnik
środkowy z tyłu. Oczywiście sounstorm obsługuje maksymalnie 5.1, ale
głośniki mają guzik przełączający na emulację 5.1 do 6.1 albo
zostawienie 5.1 tak jak jest. Wtedy głośnik środkowy tylny można sobie
schować do szafy. Też sobie porównywałem przed zakupem oba zestawy i
wybrałem creativa mimo, że to model z 2003 roku. W przeciwieństwie do
Logitecha głośnik centralny jest większy od satelitarnych i głośnik
basowy ma większą moc w porównaniu do logitecha.
Czy głośniki charczą? Jeszcze mi sie nie zdarzyło ich przesterować, a
wiadomo że bardzo łatwo to zrobić i jednocześnie zniszczyć głośniki.
Cały zestaw ma według mnie bardzo denerwującą wadę (albo ten typ tak
ma). W czasie gdy głośniki są włączone i wyłączy się komputer to
strasznie głośno strzelają. To samo jest z włączeniem ich do prądu albo
wyłączaniem. Może ktoś zna na to rozwiązanie. Jakieś przetwornice
opóźniające zanik napięcia..