Re: Ktory z tych monitorow wybrac?

Autor: doslaw <doslaw_usun_to_at_ftv.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 00:12:07 MET DST

> czy to wybrales na chybil trafil? czy swiadomy wybor? moze jakies slowa
> popierajace wybor?

wg tych nielicznych parametrow co wkleiles

> nie jestem uzalezniony od Actiona, wstepnie jestem na niego zdecydowany, bo
> narazie nie widzialem miejsca gdzie mozna taniej kupic monitor, a do tego
> bede mial jeszcze dodatkowy rabat...

no niestety nie wiem jakie action ma ceny ale dla przykladu..

LG 1710M LCD (17",0.264mm,250cd,450:1,<16ms,głośniki) u mnie w miescinie
kosztuje kolo 2040,-(detal, dla osoby zwyklej)

jak roznica jest w 20 zetkach...to nie ma sensu "bo tu jest taniej"
jezeli juz ponad 100 czy 200 zl. to rzeczywiscie( bylo nie bylo to juz
5-10% ceny) i do tego rabat ...

swoja droga chetnie bym sie z cennikiem ich zapoznal..moze warto cos tam
czasami zakupic? :)

pozdr
doslaw