Log Z-640 vs. Cre Ins. 6700 !?!

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 23:34:52 MET DST

Witam !!

mam dylemat pisalem joz o glosnikach ale padl wybor na 2 modele

1. Creative Inspire 6700 - 279 zl
2. Logitech Z-640 - 299 zl
3. (opcjonalnie) Creative p580 - 222 zl

i nie wiem ktore wybrac nie sluchalem jeszcze tak bardziej szczegolowo
tylko zrobilem szybki przeglad i chce sie was spytac ktory lepiej wypada ??

z wygladu oba mi sie podobaja choc ten creative wydawal mi sie jakis gorzej
wykonany (materialy) albo tylko byl joz wypalcowany przez ludzi :)

co do bassu to czytalem ze jest on lepszy w 6700

slucham duzo muzyki na kompie i lubie jak mi dudni ale nie chcial bym zeby
satelity byly stlumione lub charczaly jak podkrece mocniej
inna kwestia to regulacja w logitechu jest jako taka a w creative jej nie
ma poza volume i bass :(

bedzie to smigac na Sound Stormie co polecacie z nich ??

--
|LAB;GG:1618104;labit<at>tlen.pl;WinXPpro;Neostrada640@D-link504|
|Epox 8rda+;AMDAthlonXP1700+@2200+256;DDR266SpecTec;Creaive GF2mx32ddr|