Re: Jaki dysk 80GB SATA?

Autor: doslaw <doslaw_usun_to_at_ftv.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 17:30:10 MET DST

> - Maxtor
polecam

> - Seagate
tez polecam

> "Bo dysk ten ma wbudowaną tylko przejściówkę z ATA na SATA..."
> Prawda to?

tego niestety nie wiem

> - Hitachi

niewypowiem sie,ale osobiscie bym odpuscil

> - WD Caviar SE 80 GB WD800JD 8MB cache Serial ATA - nie mialem nic WD
> wiec nie wiem.

zdecydowanie odradzam
obecnie mecze sie z takim hdd ( a zachwalali ze taki fajny dobry etc etc
) ciagle mam z nim prlbmey.. moze taka seria?
obecnie partycje 50gb mam nieczynna (niemalze po miesiacy padla i po
formatowaniach nie chodzi wiecej niz 1-2 tyg i znow pada)
a glowna partycja dziala...czasami nie dziala...
wszyskto stoi na NTFSie a na tym w2k3s ent.
i czesto sie zdarza ze przy odpalaniu mam brak widocznego hdd w biosie i
trzeba pare razy odpalic albo wylaczyc i odczekac pare-parenascie
minut.. czasami godzin

natomiast 2x seagate(40+60) od paru(3?) lat pracuja bez przerwy i nic im
nie jest.. (zapelnione srednio w 95%)

pozdr
doslaw

propos maxtora..
polecam, chociaz na tych duzych sie nie znam, jednak mam 520 mb maxtora
(rocznik 1994 chyba) i ciagle dziala i bez bad sektorowjest!!