Porada w kwestii rozbudowy II

Autor: Rafał <jakchesz_at_toitak.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 17:31:30 MET DST

Witajcie
Chce rozbudowac sprzet. Wlasciwie chodzi mi o to by przy minimalnych
kosztach dac mu troszke kopa jesli chodzi o wydajnosc gier.

Obecnie mam:
Plyta Gigabyte ID533 - Intel 845 i takie tam duperelki
Procesor Intel P4 1.5 GHz ktorego nie chce zmieniac
Solidna grafa na AGP8 ktorej nie chce zmieniac
Pamiec na SDRAMy

Chce miec:
Plyta glowna Shuttle AV49N na chipie Via P4x400
Jak mowie... procek i grafa bez zmian
Pamiec na DDR 400tki

Calosc rozbudowy kosztowac mnie bedzie jakies 150 zl minus stara plyta
glowna. Wymieniam wiec plyte i pamieci. Jak myslicie, czy zmieniajac nieco
architekture i pamieci na 3 razy szybsze czy osiagne jakis widoczny efekt
jesli chodzi o przyspieszenie wydajnosci ??
Wiem ze pytanie glupie nieco ale ciekawia mnie opinie.

Pozdrawiam