Jaki dysk 80GB SATA?

Autor: Bartosz Śmigaj :: Bhaarth <smigaj_at_post.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 16:12:45 MET DST

Witam,

Szukam mozliwe "trwalego" dysku 80GB. Wiem, ze rozni producenci mieli
rozne serie itp, ale chodzi mi tylko i wylacznie o jakosc danego modelu
dysku 80GB a nie innych konstrukcji.

Kupowac bede na komputroniku wiec tylko takie modele mnie interesuja:

- Maxtor DiamondMax +9 80 GB (8MB) 6Y080M0 SATA - 2 lata gwar. -
polecalo go kilka osob, vide. archiwum, ale wedlug danych komputronika
wolny,

- Seagate 80 GB Barracuda 7200.7 ST380013AS 8MB Serial ATA - 2 lata gw.
- tutaj znalazlem dziwna rzecz na grupie:

"Bo dysk ten ma wbudowaną tylko przejściówkę z ATA na SATA
i faktycznie jest to ATA/100 i parametry które ci się pokazały są
poprawne
i to potwierdzają.
Możesz dać w ryj sprzedawcy że ci tego nie powiedział :) chyba że
sprzedawca został tymczasowo przeniesiony ze stoiska warzywnego :) - to
go
usprawiedliwia.!!
"

Prawda to?

- Hitachi DeskStar 7K250 (HDS722580VLSA80) 80 GB Serial ATA - mialem do
tej pory dyski IBM/Hitachi i nie mialem problemow. Ale moze jest cos
lepszego?

- WD Caviar SE 80 GB WD800JD 8MB cache Serial ATA - nie mialem nic WD
wiec nie wiem.

Zalezy mi by dysk byl wmiare cichy (bo szybkosci beda w sumie
porownywalne IMO), kupilem juz radiator+wiatraki wiec bedzie chlodozny.
A moze jeszcze cos innego mozecie polecic? Aha narazie bedzie jeden
dysk, w pozniejszym termienie doloze 2 i zestawie RAID

--
 : Bartosz Śmigaj :: Bhaarth
 : mail :: smigaj@post.pl