Re: Jaki zestaw do obrobki grafiki

Autor: Andrzej <nickx_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 15:34:50 MET DST

 "Piotr Karwowski" napisał:

> Mnie pouczono ostatnio, żeby jednak zaopatrzyć się w
> Matroxa. A jeśli nie Matrox, to co dla początkującego?
> Przecież maczki śmigają na kartach ATI.

No ja jestem zwolennikiem ATI :), pewnie ze najlepszy bylby matrox, ale
jesli ma miec multimedialne zastosowanie to cos ze standardow lepiej.
Tansze matroxy maja mala wydajnosc 3D.

> Pytanie: dlaczego polecasz win2000? W czym jest lepsze od XP?

Win2000 lepiej zarzadza pamiecia. To sprzyja w trakcie pracy na kilku
programach rownoczesnie. Co nie znaczy, ze na XP nie da sie pracowac,
jesli jest jednak wybor polecam win2k. Pozdrawiam

--
-A&D-