Re: Jaki zestaw do obrobki grafiki

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 16:22:06 MET DST

Dnia Mon, 06 Sep 2004 14:39:49 +0200, Piotr Karwowski napisał(a):

> Mnie pouczono ostatnio, żeby jednak zaopatrzyć się w
> Matroxa. A jeśli nie Matrox, to co dla początkującego?
> Przecież maczki śmigają na kartach ATI.

Ati jest jak najbardziej OK. Jesli nie zamierzasz bawic sie 3D (jak sadze)
to wystarczy nawet 9000/9200 markowy (np. Shappire). Oczywiscie dla
wyjadaczy Matrox, ale zeby zobaczyc roznice miedzy dobym ATi a Matroxem
trzeba miec porzadny monitor.

> Pytanie: dlaczego polecasz win2000? W czym jest lepsze od XP?
Oba systemy maja inna strategie zarzadzania pamiecia a win2k juz sam z
siebie mniej wymaga od kompa (mniej zre pamieci, ma "lzejszy" interfejs -
nawet po wylaczeniu wodotryskow w XP).

> Od siebie dodam, że do Photoshopa dobrze jest mieć dwa dyski
:-) i nie tylko do Szopa...

GLide