Re: Jaką dźwiękówkę do tych słuchawek?

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 15:08:29 MET DST

Mon, 06 Sep 2004 13:01:21 +0200, na pl.comp.pecet, whatever napisał(a):

> w takim razie proponuje zakupic SoundBlastera, ale nie Audigy, tylko
> jakiegos "zwyklego" Live'a; wyjdzie na pewno taniej i duzo lepiej niz
> zintegrowany dzwiek AC97;
>
> osobiscie nie jestem audiofilem (trudno mi odroznic mp3 192kbit od
> 320kbit, ale to akurat pewnie zasluga moich "glosnikow" lub
> "sluchawek"... ), ale mialem juz kilka kart dzwiekowych i moge co nieco
> o nich powiedziec; o ile na starych kartach zintegrowanych (plyty z
> chipsetem KT133, BX etc.) dzwiek nawet dla mnie byl kiepski (bialy
> szum), o tyle na mojej obecnej plycie jest juz w porzadku (sygnatura); a
> [...]

też myślałem o SB Live 5.1, ale Audigy jest tylko 50zł droższa
(długo była dwa, a wcześniej chyba nawet 3 razy droższa),
a to chyba technologiczna generacja wyżej- czy tak?

PS- oczywiście, że pewnie najlepiej byłoby amplituner, albo wcmacniacz
stereo jakiś Harman Kardona czy jakiś jeszcze wpiąć między słuchawki
a kartę ale powtarzam:
na poprawę dźwięku mogę przeznaczyć jedynie 100-150 złociszy:-(
Tak więc chyba zakupię jednak którąś z tych kart, ale... czy rzeczywiście
nie ma większej różnicy między Live'em a Audigy?