Re: Jaką dźwiękówkę do tych słuchawek?

Autor: Paweł Urbaniak <upps_at_polbox.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 18:11:07 MET DST

[..]
> PS- oczywiście, że pewnie najlepiej byłoby amplituner, albo wcmacniacz
> stereo jakiś Harman Kardona czy jakiś jeszcze wpiąć między słuchawki
> a kartę ale powtarzam:
> na poprawę dźwięku mogę przeznaczyć jedynie 100-150 złociszy:-(
> Tak więc chyba zakupię jednak którąś z tych kart, ale... czy rzeczywiście
> nie ma większej różnicy między Live'em a Audigy?

Jedyną kartą ze zintegrowanym wzmacniaczem z jaką się spotkałem, to był SB
PCI 128 ver 1. Wyście miała na 4 głośniki. Wyjścia na przednie głośniki
można było przestawić zworką na dopalane wzmacniaczem. Miał chyba 2x5W i na
słuchawki dawał grzmot zupełnie przyzwoity.
Niestety parametrami odsłuchowymi ustępuje współczesnym kartom.

Paweł U.