Re: Jaki zestaw do obrobki grafiki

Autor: Artscape <artscape_at_bezspamu.artscape.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 14:11:57 MET DST

Piotr Karwowski napisał(a):

> Mnie pouczono ostatnio, żeby jednak zaopatrzyć się w Matroxa. A jeśli
> nie Matrox, to co dla początkującego? Przecież maczki śmigają na kartach
> ATI.

Ale Maki maja zazwyczaj lepsze monitory. Ja do dzis jestem pod wrazeniem
standardowego monitora z pierwszego iMac rev. A. Mi niedawno padla karta
GF2, teraz jade na Matroksie 4 MB na PCI (az kupie lepszego bo filmow
sie nie da na full screen ogladac) - jakosc obrazu znacznie lepsza.

--
Pozdrawiam
Blazej