Re: Zamiana procesora.

Autor: Marek Grobelski <groobel_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 14:18:57 MET DST

> Drivery do chipsetu SiS 620/5595 masz zainstalowane ?

Hm.. zabrzmi nieco banalnie, ale czy trzeba instalowac cos oprocz driverow
do poszczegolnych kart rozszerzen? Spotkalem sie z tym w nowszych
komputerach, ale w swoim zabytku nie, dlatego pytam ;)
Patrze teraz na zawartosc plytki dostarczonej do plytki i specjalnego
drivera do chipsetu tam nie widze (jedynie co mnie zainteresowalo to IDE
Driver, ale to chyba nie to)
Na http://download.sis.com zbytnio niczego nie znalazlem, oprocz
sterownikow grafiki (ktore mam zainstalowane), ale to chyba nic dziwnego
skoro tak naprawde nie jest sie do konca pewnym czego sie szuka...

--
POZDR