nieskuteczne podkrecanie radeona...

Autor: prosiak <prosiak_at_prosiak.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 11:46:29 MET DST

Zachcialo mi sie podkrecic mojego radeona 9000...
Zainstalowalem najnowsze omegi, podkrecilem karte i wszystko bylo ok. Tzn:
po zmianie czestotliwosci rdzenia i pamieci po ponownym wejsciu w radlinker
sa pokazywane zmienione wartosci. Po restarcie pokazuje zmienione czyli ok.
Po uruchomieniu ford racing 2 albo 3dmark2001 (tyle sprawdzilem)
czestotliwosci wracaja na standardowe czyli nie ok...
Powiedzcie mi o co tu chodzi, bo nic nie rozumiem:-(
pozdr