Re: nieskuteczne podkrecanie radeona...

Autor: Kosiarz <koszni_at_polbox.com>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 12:34:16 MET DST

Użytkownik "prosiak" <prosiak@prosiak.pl> napisał w wiadomości
news:chhbpb$q8j$1@inews.gazeta.pl...
> Zachcialo mi sie podkrecic mojego radeona 9000...
> Zainstalowalem najnowsze omegi, podkrecilem karte i wszystko bylo ok. Tzn:
> po zmianie czestotliwosci rdzenia i pamieci po ponownym wejsciu w
radlinker
> sa pokazywane zmienione wartosci. Po restarcie pokazuje zmienione czyli
ok.
> Po uruchomieniu ford racing 2 albo 3dmark2001 (tyle sprawdzilem)
> czestotliwosci wracaja na standardowe czyli nie ok...
> Powiedzcie mi o co tu chodzi, bo nic nie rozumiem:-(
> pozdr

wywal radlinkera i uzyj AtiTool versja 0.0.22
programik siedzi w trayu i kiedy wlaczysz cos co pracuje w 3d dopiero wtedy
podkreca zegar/pamiec do zadanej przez ciebie czestotliwosci.
stosuje go z powodzeniem od ok. 2 miesiecy. moje obecne ustawienia to:
rdzen: 290Mhz, pamiec 220Mhz /wyzej pojawialy sie artefakty, ale jezdzilem i
nan 235 Mhz/

Kosiarz