Re: nieskuteczne podkrecanie radeona...

Autor: whatever <whatever_at_nospam.com>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 13:06:55 MET DST

prosiak wrote:
> Zachcialo mi sie podkrecic mojego radeona 9000...
> Zainstalowalem najnowsze omegi, podkrecilem karte i wszystko bylo ok. Tzn:
> po zmianie czestotliwosci rdzenia i pamieci po ponownym wejsciu w radlinker
> sa pokazywane zmienione wartosci. Po restarcie pokazuje zmienione czyli ok.
> Po uruchomieniu ford racing 2 albo 3dmark2001 (tyle sprawdzilem)
> czestotliwosci wracaja na standardowe czyli nie ok...
> Powiedzcie mi o co tu chodzi, bo nic nie rozumiem:-(
> pozdr

wszystkie nowe sterowniki Ati (Catalyst) blokuja podkrecanie; przez
pewien czas problem ten dotyczyl takze sterownikow Omegi, nie wiem jak
jest w tym momencie - proponuje zapoznac sie z readme, release notes i
forum na stronie Omegi;

--
* Maciej ** GG.2571737 ** whatever.at.vp.pl ** Win NT5.2 + LS ******
* Duron 800@1000(6x166) * EPoX 8RDA3i * TwinMOS 256MB DDR400 CL2.5 *