Re: monitor Philips 109P a zaklocanie innych urzadzen

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 08:36:01 MET DST

> Mam taki problem, ktory powraca do mnie co jakis czas. Posiadam ponad rok
> monitor Philips Brilliance 109P4 (kineskop Trinitron) i jak chodzi o obraz
> to jestem bardzo zadowolony. Do czasu gdy mieszkalem w glosnym miejscu
> wszystko bylo ok. Od okolo pol roku po przeprowadzce zauwazylem co
> nastepuje:

To jest strange... Mam rowniez taki monitor i zaklocenia odnosza sie jedynie
do wiezy (co ciekawe - Philipsa ;-) ). Przenosza sie przez kiepskiej jakosci
kabel jack-owy podlaczony do komputera (stoi jakies 30cm od monitora).
Telefon stacj.(80cm), komorka i mikrofon (tuz przed), jak rowniez pare
innych nie ma zadnych problemow. W druga strone rowniez nie ma problemu -
tzn komorka nie powoduje drgan obrazu (co kiedys na uczelni na Sams. 753DFX
zaobserwowalem).

--
pzdr.
MiW