Re: Tragiczny wynik testu w 3DMark - o co chodzi

Autor: Przemas <przemek77_at_go2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 16:59:16 MET DST

> Jak gorszą ? CPU ma 60-70% szybszy, k.graf. to R9500,
> gdzie tu widzisz gorszą ?

NO co do karty to się zgodzę :) Ale ma też Celerona 2,0 tyle że hardkorowo
kręconego - myślisz, że jak podkręce swego do 3,09 GHz będę miał przyrost
wydajności 60-70 % - nie wydaje mi się...
P.S może mi ktoś powie - wcześniej pisałem ale nie uzyskałem odpowiedzi - 3
napędy , które posiadam nie zawsze widzą płytkę - czy to z danymi czy
audio... Pomaga restart kompa - odświeżanie w "moim komputerze" czy ponowne
włożenie płyty niekoniecznie :/Dodam, że taśmy w kompie są nowiutkie, płyty
nie mają żadnych zarysowań... Co jest grane?