Re: Problem w wyborem laptopa [dlugie]

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 13:08:46 MET DST

"cage" <kargebar@poczta.onet.pl> wrote in message
news:chequq$8gl$1@news.onet.pl...
> Zamierzam kupic laptopa do firmy, cena do 5000 PLN i od przegladania
> zestawow mam juz metlik w glowie. Komputer bedzie mi potrzebny do:

[ciach]

W sumie nie doradze Tobie konkretnego modelu, ale mam pare porad ogolnych.
Mianowicie nie sugeruj sie tak tym FW gdyz za niecale 150zl kupisz kontroler
na PCMCIA, a zawezasz sobie wybor. Dalej, do edycji filmow zaden Celeron -
tylko Pentium M, P4 M lub Athlon - dwie ostatnie to grzalki, ale o tym
dalej. Jak rozumiem ma to byc przenosny komputer stacjonarny, czyli noszenie
z samochodu na biurko i spowrotem i pracowac bedzie glownie z sieci, bo
jesli planujesz podrozowanie i prace na bateriach to tylko Pentium M (a
najlepiej pelne Centrino - dla WiFi), ale to > 5kpln. I wreszcie ostatnie
unikaj wynalazkow w stylu Gericom. I tak bedziesz musial pojsc na kompromis
i wziac cos spoza wielkiej trojki (czworki?), ale to niech to bedzie chociaz
Fujistu-Siemens/Acer/Asus.

Jeszcze sprecyzuj swoje zastosowania, czy bedziesz robil wciaz wszystko co
wymieniles, czy moze praca w Office caly czas, a raz na tydzien zabawa z
filmami, etc.
A do fachowego montaza filmow to sa laptopy pewnej malo znanej firmy
Liebermann www.go-l.com ;) Nawet w 5000 sie zmiescisz..... a to maja byc PLN
a nie USD... no to sie nie zmiescisz ;P

pozdrawiam
Zbyszek