Re: Problem w wyborem laptopa [dlugie]

Autor: cage <kargebar_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 13:37:29 MET DST

> W sumie nie doradze Tobie konkretnego modelu, ale mam pare porad ogolnych.
> Mianowicie nie sugeruj sie tak tym FW gdyz za niecale 150zl kupisz
kontroler
> na PCMCIA, a zawezasz sobie wybor. Dalej, do edycji filmow zaden Celeron -
> tylko Pentium M, P4 M lub Athlon - dwie ostatnie to grzalki, ale o tym
> dalej. Jak rozumiem ma to byc przenosny komputer stacjonarny, czyli
noszenie
> z samochodu na biurko i spowrotem i pracowac bedzie glownie z sieci, bo
> jesli planujesz podrozowanie i prace na bateriach to tylko Pentium M (a
> [...]

  O zadnym montarzu filmow nie ma mowy. Podalczam kamere do firewire,
  zgrywam na dysk i to koniec! Tak jak napisales, komputer w 99,9% do
  pracy w biurze, domu samochodzie. Poza zrodlami pradu w ogole, albo
  naprawde sporadycznie. Athlon to grzalka? Tzn? Jak ma sie grzac, to
  neich sie grzeje, byle by dzialal dlugo i stabilnie :] Glownie
  bedzie sluzul do pracy z Office, odbieranie poczty ITD. Baaardzo
  sporadycznie do zgrania filmu z kamery i nagrania na DVD. Rowniez
  zamierzam go uzywac jako przenosny odtwarzacz DVD, po to mi TV out.
  Jesli znajde jeszcze jakies informacje apropo grzania athlon'ow i
  nie beda one zbyt pesymistyczne, to chyba wybor jest oczywisty. W
  centrino na razie nei wchodze, ze wzgledu na cene, a karte WLan moge
  dokupic za niewielkie pieniadze. USB, fire wire, Dual DVD, TV out to
  w skrocie glowne elemnty ktore uwazam za niezbedne.