Re: NTG choć nie do końca

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 13:07:09 MET DST

Sun, 05 Sep 2004 11:34:59 +0200, na pl.comp.pecet, JanuSz napisał(a):

> Nie każdego. Tylko SWOICH klientów. Zresztą nie bez powodu. Sam fakt
> bycia ich klientem świadczy o tym i/lub o braku wyboru.

Nie rozumiem. Mieszkam w kamienicy, nidaleko centrum lodzi. W tym domu
srednia wieku to 80 lat. Czy uwazasz, ze ktokolwiek bedzie chcial ze mna
dzielic lacze lub zalozyc telewizje kablowa (5 osob minimalnie, albo ja sam
mialbym zaplacic za instalacje dla 5 osob)? Poza tym przejscie do dialoga
(nie wiem czy jest w mojej okolicy) sadze, ze rowniez wiaze sie z na tyle
duzymi kosztami, ze nie stac mnie na to.
Na szczescie mam na razie neostradae 640 bez limitu.

Czy uwazasz ze jestem kretynem, bo mam wybor? Albo telewizja kablowa i
placic za 5 osob albo zalozenie dialoga za ponad 1000zl.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.