Re: dziwne zachowanie kompa (prawie się wyłącza)

Autor: Tomek <ftomekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 23:35:48 MET DST

Lutownica w reke i wymien te cholerne kondensatory ( na takie same
oczywiecie , moga miec inny ksztalt , wazne aby byly te same wartosci i aby
sie tam zmiescily) ja tego niewiedzialem i sprzedalem w pelni sprawna plyte
za grosze a gdy sie zorientowalem bylo jz zapozno
A serwisowi powiedz ze sa DEBILAMI
I "nie przejmować sie tym: bo i tak nic na to nieporadza ,
Pozdrawiam Tomek