dziwne zachowanie kompa (prawie się wyłącza)

Autor: cyklop <cyklop_m_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 23:14:43 MET DST

Witam

od około 3tygodni zdarza się że:

--monitor przechodzi w stan czuwania
--dysk, wentylatory pracują
--dioda od modemu kablowego sygnalizujaca polaczenie
z kartą sieciową gaśnie (co zdarza się równierz gdy
odłącze zasilanie od kompa, ale w tym przypadku to normlane)
--przycisk RESET nie działa

około 4 miesiecy wstecz zauważyłem że kondensatory (duże)
obok radiatora od procka puchną i zaczał się wydostawać
na zewnatrz elektrolit (co zdarza się przy przegrzaniu
kondensatora). Pytałem w serwisie, powiedzieli:
"nie przejmować sie tym"
to "gaśnięcie" kompa zdarza się bez wzgledu na to jakiego
programu w danej chwili uzywam (czy to slucham mp3 czy tez
pisze wiadomosc lub w ogladam film)

sytuacje tą ratuję przytrzymujac przycisk zasilania...
ponowne włączenie kompa.

płyta gł: clayton (jesli potrzebny model to sprawdze)
athlon 1,6xp
hdd samsung 60GB
ddr kingston 266/256MB
geeforce 2 mx100/200 64MB

czy jedyną radą będzie zmiana płyty głównej ?
proszę o ewentualne podpowiedzi co robić dalej.

Pozdrawiam
cyklop

P.S.
komp był czesto włączony, w razie potrzeby chodzil
bez przerwy przez 6 dni ;)