Re: rozbudowa sprzetu

Autor: bosy <admin_at_panmajster.com>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 16:38:25 MET DST

> A testowałeś kiedyś jakiegoś semprona? Z twoich wcześniejszych
> błędnych odpowiedzi wnioskuję że możesz ściemniać ;) Może jeszcze się
> podzielisz informacją jakieo semprona testowałeś i w jakich
> benchmarkach.

Tak. Mialem przyjemnosc choc na chwile zapoznac sie z mozliwosciami
Sempron'a.
Mialem mozliwosc przetestowac go na plycie ASROCK SIS746FX/SCA/DDR400/USB2
Procesor ktory mialem zamontowany to: AMD SEMPRON 2200+ / 333 OEM
Moja wczesniejsza opinie pozwolilem sobie wyrazic na podstawie testu
kompresli plikow video.
Wszystkie komputery ktore mam okazje skladac, ewentualnie modernizowac sa
przezemnie testowane w ten ze wlasnie sposob,
w celu okreslenia przyblizonej wydajnosci maszyny.
Porownywalem czasy kompresji dla roznych procesorow AMD i tak jak napisalem,
czas SEMPRON 2200+
mozna porownac do AthlonaXP 1900+ ze wskazaniem na AMD.

> To chyba jedyna sensowna rada jakiej udziliłeś. Chociaż przydałoby się
> tego procka podkręcić. Czasami można uzyskać całkiem ciekawe efekty,
> chyba że jest to procek na jądrze Palmino, to wtedy może być nieco
> trudniej, ale nie jest to niewykonalne.

Rzeczywiscie A1,7 jest bardzo podatny na procesy krecenia, ale osobiscie
odradzam takie zabiegi.

> Głośne, lepsze samsungi.

Jesli twoja opinia dotyczaca jakosci dyskow opiera sie tylko i wylacznie na
parametrze glosnosci to twoja opinia pozostawia wiele do zyczenia.
Natomiast jesli przeszkadza komus ze dysk pracuje glosno, to producenci
popularnych dyskow udostepniaja oprogramowanie umozliwiajace zmniejszyc
miedzy innymi poziom glosnosci pracy, itd ...
Np: http://www.maxtor.com/en/support/downloads/index.html