Re: rozbudowa sprzetu

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 22:37:47 MET DST

> Porownywalem czasy kompresji dla roznych procesorow AMD i tak jak napisalem,
> czas SEMPRON 2200+
> mozna porownac do AthlonaXP 1900+
Hmm, przecież porównując wydajność zestawów nie powinieneś ograniczać
się tylko do kompresji. Przecież zastosowanie komputerów nie ogranicza
się tylko do ww procesu, więc twoja opinia że AXP 1900+=Sempron2200+
jest mało przekonywająca.

> ze wskazaniem na AMD.
?????????????????????? Które AMD ;) Bo ja tu widzę dwa procki AMD. A
może sempron (lub AXP) to wytwór innej firmy? Może mnie oświecisz w
tej sprawie?

> Rzeczywiscie A1,7 jest bardzo podatny na procesy krecenia, ale osobiscie
> odradzam takie zabiegi.
Pewnie. Jak składasz komputery, to przecież nie powiesz klientowi, że
za darmo może mieć to co u ciebie kosztuje 300zł. Zarobić przecież
musisz.

> Jesli twoja opinia dotyczaca jakosci dyskow opiera sie tylko i wylacznie na
> parametrze glosnosci to twoja opinia pozostawia wiele do zyczenia.
Wymieniłem tutaj tylko wadę która zdecydowanie odróżnia samsungi od
maxtorów. Mógłbym jeszcze dodać że samsug jest szybszy, chłodniejszy i
ma dłuższą gwarancję, ale ta wada z głośnością najbardziej by mi
przeszkadzała.

> Natomiast jesli przeszkadza komus ze dysk pracuje glosno, to producenci
> popularnych dyskow udostepniaja oprogramowanie umozliwiajace zmniejszyc
> miedzy innymi poziom glosnosci pracy, itd ...
> Np: http://www.maxtor.com/en/support/downloads/index.html
Tak, tylko że obniżenie głośności takim programikiem=spadek wydajności
dysku. W samsungu masz większą ciszę nie bawiąc się żadnym softem.
Maxtor będzie cichszy po zabawie z programikami producenta, ale jego
wydajność będzie pozostawiała trochę do życzenia. Jak ktoś jest
maniakiem ciszy i nie stawia na wydajność to IMHO niech gdzieś dorwie
Barkę IV i będzie git.