Re: Low Format - KONIECZNE ZAINICJOWANIE HDD!?

Autor: januszek <januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 12:23:07 MET DST

0x napisał(a):

> A poza tym, w samym serwisie gwarancyjnym powiedzieli, ze oni sami przesla
> ten dysk do "autoryzowanego przez producenta serwisu" - czyli istnieja
> takowe!

No to powiedzieli ze przesla czy powiedzieli ze naprawia?

> Ale mnie chodzi o cos innego. Oni chca "naprawic" dysk ktory w/g oficjalnej
> wiedzy NIE NADAJE SIE DO NAPRAWY (a na pewno juz nie poprzez formatowanie
> niskiego poziomu) i jesliby tak zrobili - sformatowali z niskiego poziomu i
> mowili, ze jest "naprawiony"
> - TO JEST TO ORDYNARNE OSZUSTWO I JAKO TAKIE MOZE BYC SCIGANE Z MOCY PRAWA!!!

Bzdury gadasz. Jezeli to jest autoryzowany serwis to powinni naprawiac dyski
wg norm okreslonych przez producneta. Po za tym to Ciebie nie interesuje, Ty
masz dostac spowrotem sprawny w 100% dysk i tyle. Jak Ci przysla tak pseudo-
naprawiony i usterka sie powtorzy to mozesz zarzadac wymiany dysku. Ale czy
to jest do cholery powod, zebys notorycznie wylewal swoje zale na grupe?

Swoja droga to uwazaj co piszesz bo publiczne nazywanie ludzi oszustami tez
moze byc scigane z mocy prawa.

j.