Re: Low Format - KONIECZNE ZAINICJOWANIE HDD!?

Autor: 0x <0x_at_NIESMIECcie.gazeta.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 12:38:43 MET DST

januszek <januszek@ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
wrote in news:slrncjj5sb.7mc.januszek@lexx.eu.org:

> Jezeli to jest autoryzowany serwis to powinni naprawiac dyski
> wg norm okreslonych przez producneta.

Tak, tylko dlaczego nie chcial mi nic kompletnie powiedziec na temat tego
"autoryzowanego" serwisu? Nie chcial podac np. adresu - zaczynam watpic w
cokolwiek co powiedzial i gdzie on to przesle!

> Po za tym to Ciebie nie
> interesuje, Ty masz dostac spowrotem sprawny w 100% dysk i tyle.

Otoz tutaj sie grubo mylisz!
MAM PRAWO WIEDZIEC WSZYSTKO CO DZIEJE SIE Z MOJA SPRAWA!
A serwis ma obowiazek udzielic mi zadowalajacych informacji na temat tego co
zrobil z produktem ktory uczciwie zakupilem!
Tak przynajmniej stanowi prawo obowiazujace w Polsce.

> Jak Ci
> przysla tak pseudo- naprawiony i usterka sie powtorzy to mozesz zarzadac
> wymiany dysku.

Wiesz co?
Z powodu tej sprawy juz pol tygodnia stracilem! MOJ CZAS JEST CENNY!

I co? ZA KAZDYM RAZEM MAM:
- back-up'owac 120 GB danych (co trwa caly dzien)?
- czekac po 3 tygodnie?
- miec 3 tygodniowy postoj w pracy?

> Ale czy
> to jest do cholery powod, zebys notorycznie wylewal swoje zale na grupe?

Tak, chce poznac co mysla o tym inni,
chce tez zeby INNI TEZ UWAZALI NA OSZUSTOW!

> Swoja droga to uwazaj co piszesz bo publiczne nazywanie ludzi oszustami tez
> moze byc scigane z mocy prawa.

Jakos nie boje sie konfrontacji. Chce wokol tej sprawy zrobic jak najwiec
szumu - juz w podobnych okolicznosciach kiedys zostalem bezczelnie oszukany
(sprzedano mi podrobke) i tym razem nie przejde nad tym do porzadku
dziennego!
PROSZE BARDZO, NIECH ZROBI SIE Z TEGO SKANDAL!

--
0x