Re: Low Format - KONIECZNE ZAINICJOWANIE HDD!?

Autor: 0x <0x_at_NIESMIECcie.gazeta.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 11:57:29 MET DST

januszek <januszek@ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
wrote in news:slrncjj2nm.4i9.januszek@lexx.eu.org:

> Mylisz dwie rzeczy. Gwarancje producenta i odpowiedzialnosc sprzedawcy.
> Jezeli dysk kwalifikuje sie do wymiany na nowy wg producenta to musisz
> sie bezposrednio zwrocic do producenta. Znaczy dzwonisz po DHL i
> wysylasz do nich dysk, wczesniej wypelniajac na ich stronach odpowiedni
> formularz.

Przeciez napisalem, ze komunikat produceenta wspomina o:

"Please contact one of the following authorized distributors in Poland, as
listed in above Warranty Validation option."

A poza tym, w samym serwisie gwarancyjnym powiedzieli, ze oni sami przesla
ten dysk do "autoryzowanego przez producenta serwisu" - czyli istnieja
takowe!

Ale mnie chodzi o cos innego. Oni chca "naprawic" dysk ktory w/g oficjalnej
wiedzy NIE NADAJE SIE DO NAPRAWY (a na pewno juz nie poprzez formatowanie
niskiego poziomu) i jesliby tak zrobili - sformatowali z niskiego poziomu i
mowili, ze jest "naprawiony"
- TO JEST TO ORDYNARNE OSZUSTWO I JAKO TAKIE MOZE BYC SCIGANE Z MOCY PRAWA!!!

Wszyscy wiedza, ze zmapowanie wadliwych sektorow poprzez LLF jest "zmiataniem
pod dywan" bo pozniej wadliwe sektory beda sie rozmnazac w postepie
geometrycznym!

http://www.pcguide.com/ref/hdd/geom/formatDefect-c.html
Warning: Bad sectors on a modern hard disk are almost always an indication of
a greater problem with the disk. A new hard disk should never have bad
sectors on it; if you buy one that does have bad sectors, immediately return
it to the vendor for exchange (and don't let them tell you "it's normal",
because it isn't.) For existing hard disks, the vast majority of time, a
single bad sector that appears will soon be accompanied by friends.

--
0x