Wiatrak do grafy

Autor: Fiodor <fiodor_at_fiodorecja.org>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 11:58:12 MET DST

Witam! Wiatrak w mojej Rivie TNT2 zaczal ostro wyc, gorzej niz helikopter.
Planuje wiec kupic na Allegro sobie caly radiator albo sam wentyl. Patrze na
te modele:
i podobne, ale nie mam pojecia czy bedzie to pasowac do mojej Rivy.
Widzialem tez caly komplet z radiatorem, ktory (ponoc) przyczepia sie tasma
przylepna dwustronna, ale nie mam pojecia jak oderwac od karty aktualne
wiatrak i radiator. Jak sadzicie: czy powyzsze wentyle beda pasowac do Rivy
(wymiary m/w sie zgadzaja, ale nie wiem czy bedzie ok). Interesuje mnie tez
jak wymienic radio z wentylem, gdybym zdecydowal sie na opcje oderwania
aktualnego chlodzenia i wrzucenia nowego. Z gory dzieki za pomoc!