Re: Wiatrak do grafy

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 12:35:48 MET DST

Fiodor wrote:
> [...]
> te modele:
> i podobne, ale nie mam pojecia czy bedzie to pasowac do mojej Rivy.
> Widzialem tez caly komplet z radiatorem, ktory (ponoc) przyczepia sie tasma
> przylepna dwustronna, ale nie mam pojecia jak oderwac od karty aktualne
> wiatrak i radiator. Jak sadzicie: czy powyzsze wentyle beda pasowac do Rivy
> (wymiary m/w sie zgadzaja, ale nie wiem czy bedzie ok). Interesuje mnie tez
> jak wymienic radio z wentylem, gdybym zdecydowal sie na opcje oderwania
> aktualnego chlodzenia i wrzucenia nowego. Z gory dzieki za pomoc!

jesli masz mocowania na standartowy wiatrak o boku 40 mm i zalezy ci
TYLKO na cenie to ww aukcje powinny byc ok - z tym ze NIE polecam
kupowania w Elektrolandzie. jesli chcialbys miec nieco cichszy a przede
wszystkim DOBRY jakosciowo wentyl to zerknij na Papst'y 40 mm - mam
model 412S i na 5V jest praktycznie nieslyszalny, a na 12V to prawdziwa
"turbina". jesli chialbys zdejmowac caly radiator i masz przyklejony do
GPU - czesto sprawdza sie zmrozenie przed oderwaniem (sa np. takie
specjalne spray'e do tego), wtedy klej kruszeje i znacznie latwiej idzie.

pozdrawiam

--
            * older futhark