Re: Wiatrak do grafy

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_o2.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 12:10:08 MET DST

> Witam! Wiatrak w mojej Rivie TNT2 zaczal ostro wyc, gorzej niz helikopter.

> hej, bedziesz sie niepotrzebnie pieprzył, z wymianą radatora, póki
radiator jest wstawiony fabrycznie, nie masz potrzeby przy nim grzebać, nie
wydaje mi się żebyś coś tam udoskonalił. Wykręć 4 śrubki, i wymień sam
wentylator. Radiator ci się zresztą raczej nie zużył ;)
W sklepie kupisz wentylator za 10 zł. Wymiary 40 x 40 mm. do standard dla
kart graficnych( z tradycyjnymi radiatorami i wiatrakami), zresztą weź
linijkę i sprawdź. 2 dni temu robiłem to samo. Tylko,że kupiłem wentylator z
radiatorem na chipset, bo innego nie mieli, więc musiałem odkręcić radiator
z nowego witraka, i butalnie go wyrzucić. Standard ten sam.
Pozdrawiam