Re: Low Format - KONIECZNE ZAINICJOWANIE HDD!?

Autor: januszek <januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 11:29:26 MET DST

0x napisał(a):

[...]

> Tak wiec w wypadku gdyby nadal lekcewazyli swoje obowiazki sprzedawcy to
> gdzie mam dochodzic swoich praw i u ktorych instytucji szukac mam
> interwencji?

Mylisz dwie rzeczy. Gwarancje producenta i odpowiedzialnosc sprzedawcy.
Jezeli dysk kwalifikuje sie do wymiany na nowy wg producenta to musisz
sie bezposrednio zwrocic do producenta. Znaczy dzwonisz po DHL i
wysylasz do nich dysk, wczesniej wypelniajac na ich stronach odpowiedni
formularz. Jezeli reklamujesz dysk u sprzedawcy to on przeciez nie
bedzie tego sam naprawial tylko odesle dysk do sprzedawcy wyzszego rzedu
u ktorego go kupil, tamten odesle go znowu do hurtowni etc az w koncu
dysk trafi do dystrybutora, ktory kupil go bezposrednio u producneta
i ten dystrybutor przeprowwadzi akcje jaka opisalem na poczatku - a ty
bedziesz czekal, czekal, czekal...

> BARDZO PROSZE O PORADE PRAWNA!

To chyba grupy pomyliles. Sprawy prawne to grupa obok.

j.