Re: Low Format - KONIECZNE ZAINICJOWANIE HDD!?

Autor: 0x <0x_at_NIESMIECcie.gazeta.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 11:19:32 MET DST

Marek 'marcus075' Karweta <ROT13_xnejrgn@vagrevn.cy> wrote in
news:chauc7$gm7$2@news.onet.pl:

> A nie możesz po prostu pójść z tym hdd do serwisu? Niech się panowie bawią.
> Jak coś to możesz zwrócić ["towar jest niezgodny z umową..."]

Tak, bardzo chcialbym ale jak tam juz tylko zadzwonilem to mi sie wszystkiego
odechcialo!
Pomijajac juz ta "fachowa porade" o ktorej napisalem w poscie otwierajacym
ten watek, to kiedy sie ich spytalem co dalej to z tego co oni mi tam
zaproponowali to ze KATEGORYCZNIE dysku nie wymienia na nowy lecz go
"naprawia"!!!
i to dopiero za 21 dni!!!
(Rozumiem, ze owa naprawa bedzie polegac na sformatowaniu niskiego poziomu
aby pamiec dysku wykluczyla wadliwe sektory z odczytu.)

Tylko, ze jeszcze przy tescie dysku za pomoca narzedzi producenta,
SeaTools Diagnostic Suite:
http://www.seagate.com/support/seatools/
po zidentyfikowaniu problemu przez autoryzowany programik diagnozujacy
komunikat w imieniu producenta jest jednoznaczny:
BLAD JEST NIE DO NAPRAWIENIA I
NA PODSTAWIE GWARANCJI PRZYSLUGUJE CI WYMIANA NA DYSK NOWY

Ponadto po wypelnieniu odpowiedniego formularza gdzie podaje sie m.in. numer
seryjny produktu oraz kraj:
http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp

deklaracja ze strony producenta rowniez nie pozostawia najmniejszych
watpliwosci:

"Warranty Status & *Options

In Warranty
This drive is covered by a Seagate warranty. It may be returned for exchange.
You will not receive your original drive in return. Please back up all data
before returning the drive.

Please contact one of the following authorized distributors in Poland, as
listed in above Warranty Validation option."

Wiec coz ten sklep (wge) "kombinuje"?
Wydalem 400zl na nowy dysk, na gwarancji ktory byl od samego poczatku
wadliwy, teraz domagam sie wyegzekwowania gwarancji i co dostaje?
MAM NA 3 TYGODNIE PRZERWAC UZYWANIE KOMPUTERA I PRACE PO TO ZEBY "SERWIS"
ZROBIL FORMATOWANIE NISKIEGO POZIOMU!

Tak wiec w wypadku gdyby nadal lekcewazyli swoje obowiazki sprzedawcy to
gdzie mam dochodzic swoich praw i u ktorych instytucji szukac mam
interwencji?
BARDZO PROSZE O PORADE PRAWNA!

--
0x