Re: padnieta stacja czy walnieta p³yta?

Autor: Rob <rob_at_thx.for.spam.com>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 10:54:25 MET DST

"ToMasz" <witu@polbox.KOM> wrote in message
news:chaing$dor$1@inews.gazeta.pl...
> witam
> od jakiegos czasu nie dzia³a mi stacja dyskietek. wprawdzie stacja i kabel
> sa stare, ale te sprzety raczej nie padaj± jak nowoczesne cd romy.... :)
>
> w ka¿dym razie diodka sie swieci, dyskietka kreci a windows pisze dysku
nie
> znaleziono. druga stacja zacze³a robic to samo, i troche mie to zdziwi³o.
> przek³ada³em miesza³em prze³±cza³em i w ferworze walki dostrzeg³em ze w
> gnie¿dzie na p³ycie g³ównej brakuje jednej nó¿ki!!!
>
> opis tego co dostrzeg³em: plastikowa ramka dooko³a gniazda otworkiem na
> [...]

A widac ze zostala ulamana? Jakies slady pozostaly na plycie? A moze ta
nozka zostala we wtyku na tasmie?

Poza tym mialem podobny problem ze stacja FDD - myslalem ze mi padla (bo
prawie wogole nigdy nie uzywalem a mam ja od wiekow - przekladam to jedynie
do coraz nowszych swoich kompow).
Okazalo sie ze tasma po prostu wadliwa. Wymiana - i wszystko wrocilo do
normy.

--
rb