Re: Problem z Lite-onem... :(

Autor: Rob <rob_at_thx.for.spam.com>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 11:01:20 MET DST

----- Original Message -----
From: "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Friday, September 03, 2004 10:12 PM
Subject: Re: Problem z Lite-onem... :(

> A dlaczego korzystasz z gwarancji?
> Możesz skorzystać z:
> USTAWY z dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych warunkach sprzedaży
> konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.(Dz. U. Nr 141, poz.
> 1176)Rozdział 1 Sprzedaż konsumencka
> Art. 10. 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z
> umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem *dwóch* lat od
> wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany
> towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten
> [...]

To znaczy ze co .. ze zaden towar w sprzedazy nie moze miec gwarancji
krotszej niz 2 lata? Zgodnie z Art.11 nie mozna tego okresu skrocic ... ?
Wiec jak to jest np. z dyskami twardymi z gwarancja na 1 rok?
Po 1,5 roku moge isc z uszkodzonym dyskiem i wyprzec sie na ich gwarancje
1-roczna bo zgodnie z prawem konsumenckim i tak przysluguje mi 2 lata
gwarancji?

--
rb