padnieta stacja czy walnieta p³yta?

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 22:04:07 MET DST

witam
od jakiegos czasu nie dzia³a mi stacja dyskietek. wprawdzie stacja i kabel
sa stare, ale te sprzety raczej nie padaj± jak nowoczesne cd romy.... :)

w ka¿dym razie diodka sie swieci, dyskietka kreci a windows pisze dysku nie
znaleziono. druga stacja zacze³a robic to samo, i troche mie to zdziwi³o.
przek³ada³em miesza³em prze³±cza³em i w ferworze walki dostrzeg³em ze w
gnie¿dzie na p³ycie g³ównej brakuje jednej nó¿ki!!!

opis tego co dostrzeg³em: plastikowa ramka dooko³a gniazda otworkiem na
jednum z d³u¿szych boków, dwa rzedy nó¿ek. liczac od tej stronu gdzie jest
na tasmie czerwony przewód brakuje trzeciej nó¿ki w rzedzie od strony otworu
w plastikowej obudowie gnizada.
czy kto¶ moze mi powiedzec czy ta nó¿ka tam by³a czy nie nest potrzebna do
pracy flopka?

ToMasz