Re: IIyama LS902UT 19'' czy może cos innego?

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 23:57:34 MET DST

> Jesteś złośliwy specjalnie czy mimo woli?

Nie, gdybym chciał być złośliwy zapytałbym o jakiej
reprodukcji CMYK piszesz - 16bit/kolor, 8bit? Nie
czepiam się nawet, że monitory CMYK nie istnieją :-)

> warunki to rozejrzyj się np za Nec 2180UX lub absolutnie pozaklasowy
> najnowszy 2180QX lub coś prostszego, choćby Iiyama H540S czy wyższa
> półka Eizo. Nawet L568/L788 zostawiają 99% monitorów jakie znamy ze
> sklepowych półek daleko w tyle i zmieniają diametralnie pogląd na LCD
> nawet największych sceptyków.
[...]

Chętnie przyjrze się bliżej tym monitorom, gdyż naprawdę mam
ochotę przerzucić się całkiem na lcd - wzrok ma się tylko jeden,
ale narazie to lcd używam jedynie w notebooku, głównie do czytania.

[...]
> Wniosek z tego taki że większosć ludzi buduje sobie opinie na
> podstawie pogłosek, zasłyszanych opinii i oglądania w sklepach
> szmelcowatych monitorów. Potem się słyszy takie opinie jak Twoja, że
> LCD jeszcze się "nie nadaje". Bzdura i tyle. Jeśli nie widziałeś
> porządnego monitora LCD, to nie znaczy że ich nie ma.

A byłem w tym roku na Computer-Expo i żaden lcd nie przyciągnął
mej uwagi. Czy NEC był tam obecny, tylko ja gapa go przegapiłem?
Czy jednak pozostaje wyrabiać sobie opinie na podstawach takich
jak piszesz powyżej? Z drugiej strony cena tego 2180UX mimo, że
wysoka nie jest aż taka kosmiczna aby nie mógł stać w sklepie.
Może warto też dać topowy model do testów jakiemuś
szanowanemu vortalowi technologicznemu aby zmienić opinię
"takie jak moja"?

Pozdrawiam,

--
Mr.FX [ myryfykysy ]