Re: IIyama LS902UT 19'' czy może cos innego?

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz <tom_at_a3.pl>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 20:24:59 MET DST

>Nie, gdybym chciał być złośliwy zapytałbym o jakiej
>reprodukcji CMYK piszesz - 16bit/kolor, 8bit? Nie
>czepiam się nawet, że monitory CMYK nie istnieją :-)

Przestrzeń kolorów CMYK jest mniejsza niż przestrzeń AdobeRGB. Oznacza
to że monitor pokrywający 109% gamutu barw pokrywa obie te
przestrzenie. Gamma w takich monitorach jest odwzorowana z
dokładnością 10 bitów.

>A byłem w tym roku na Computer-Expo i żaden lcd nie przyciągnął

Na Komputer-Expo nie było nic ciekawego. Namierz gdzie i kiedy bedą
prezentacje monitrów konkretnych firm, np spoktania autoryzacyjne,
szkolenia dla partnerów. Tam są pokazywane szczytowe osiągnięcia
techniki LCD a nie bajery dla dzieci.

Pozdrawiam

--
Tom