Re: IIyama LS902UT 19'' czy może cos innego?

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz <tom_at_a3.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 23:08:16 MET DST

>Fajnie, to może sobie kupię jakiś, uświadom mnie i podaj modele
>monitorów LCD (nie DLP, plazma, czy LCOS) których jest podobno
>"na pęczki" i spełniają te wszystkie warunki. Z góry dzięki.

Jesteś złośliwy specjalnie czy mimo woli?

O "pęczkach" przykładów pisałem w kontekscie smużenia. Wyższa półka
LCD jest nieliczna. Większosć to są te, które Ci nie pasowały. Jeśli
chodzi Ci faktycznie o naprawdę dobre LCD spełniające wszystkie Twoje
warunki to rozejrzyj się np za Nec 2180UX lub absolutnie pozaklasowy
najnowszy 2180QX lub coś prostszego, choćby Iiyama H540S czy wyższa
półka Eizo. Nawet L568/L788 zostawiają 99% monitorów jakie znamy ze
sklepowych półek daleko w tyle i zmieniają diametralnie pogląd na LCD
nawet największych sceptyków.

Znam anegdotyczny przykład, gdzie na siłę wciśnięto grafikowi
(zawodowcowi) do testów najprostszą profesjonalną 20-tkę, Nec'a.
Marudził i narzekał że aż żal chłopa było, że pilną robotę kazali mu
na "czymś takim" robić. Gdy po tygodniu wracał na swój CRT, zresztą
nie ułomek, siłą trzeba było mu ten LCD zabierać.

Wniosek z tego taki że większosć ludzi buduje sobie opinie na
podstawie pogłosek, zasłyszanych opinii i oglądania w sklepach
szmelcowatych monitorów. Potem się słyszy takie opinie jak Twoja, że
LCD jeszcze się "nie nadaje". Bzdura i tyle. Jeśli nie widziałeś
porządnego monitora LCD, to nie znaczy że ich nie ma.

--
Tom
Pełna oferta NEC, Iiyama, Eizo