Re: Podłączenie kulumn do komputera!

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 23:41:39 MET DST

niebieski <news_krys@wytnijto.gazeta.pl> wrote in
news:chagd0$8eg$1@localhost.localdomain:

> Wszystko zależy od karty dźwiękowej. Jeśli karta ma wbudowany
> wzmacniacz to można podłączyć kolumny bezpośrednio do karty
> dźwiękowej. trzeba tylko sprawdzić czy impedancja kolumn nie jest zbyt
> mała. Mam na strychu komputer do testów i do starej karty dźwiękowej
> mam podłączone dwa głośniki samochodowe 10W. Ponieważ mają one tylko
> 4? karta się bardzo grzeje, ale działa.

no dobra zgodze sie ale nie 200W ;) pozatym komputer do testow a nie
normlany na co dzien uzywany, wiec wzmacniacz byl by bardziej wskazany niz
bawienie sie w takie podlanczanie

--
|LAB;GG:1618104;labit<at>tlen.pl;WinXPpro;Neostrada640@D-link504|
|Epox 8rda+;AMDAthlonXP1700+@2200+256;DDR266SpecTec;Creaive GF2mx32ddr|