Re: Podłączenie kulumn do komputera!

Autor: niebieski <news_krys_at_wytnijto.gazeta.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 21:24:15 MET DST

LAB wrote:

> " .::dragon::." <evildragon@o2.pl> wrote in

> no to tak : jesli chcesz podlaczyc ja bezposrednio pod karte dzwiekowom to
> napisze ci nie probuj !! moze sie nic nie stac a moze sie tez cos spalic a
> efektu to nie da zadnego.
> przez wzmachol podlaczony pod karte dziwekowom bo jesli masz 2 kolumny to
> i masz ten wzmacniacz ??

Wszystko zależy od karty dźwiękowej. Jeśli karta ma wbudowany wzmacniacz to
można podłączyć kolumny bezpośrednio do karty dźwiękowej. trzeba tylko
sprawdzić czy impedancja kolumn nie jest zbyt mała. Mam na strychu komputer
do testów i do starej karty dźwiękowej mam podłączone dwa głośniki
samochodowe 10W. Ponieważ mają one tylko 4? karta się bardzo grzeje, ale
działa.

--
Pozdrawiam ...
            ... Niebieski