Re: problem z nagrywarka

Autor: Chmielu <c-h-m-i-e-l-u_at_o2.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 23:42:13 MET DST

Użytkownik <webmajsterek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:7567.00000389.4138de75@newsgate.onet.pl...
> na

skoro dostales go razem z nagrywara to raczej masz seriala.. ale jak nie to
www.gogle.pl i tam wpisz serials.. poszukaj jakiejs wyszukiwarki do seriali
i crackow.. jak juz takowa znajdziesz to wpisz tam ahead nero i dopasuj
sobie wersje programu...

> aha dodam ze w yniku probu zapisu na plycie ( wielokrotnego zapisu )
powstaje
> jakis plik ( plik obrazu ) ale jest on zapisywany na dysku c

takie pytanko ci zadam.. jak wybierzesz juz pliki jakie chcesz nagrac to co
klokasz?? bo jak grzebiesz po menu i bierzesz recorder/Burn Image to zle
;).. kliknij na ikonke Burn the current compilation.. taka plyta cd z czyms
czerwonym namalowanym ;) jest na glownej listwie narzedzi.. widoczna..
mozesz jeszcze sprawdzic opcje Recorder/Choose recorder.. Tam powienienes
miec wybrana nagrywarke.. jelsli masz zaznaczone Image recorder to wybierz
swoja nagryware i kliknij ok... to tak z grobsza... jak masz wersje polska
nero to sobie przetlumacz :P I takie ps. ja mam nero 6.0 wiec moze odrobine
sie bedize roznic budowa menu.. chociaz watpie...

Pozdrawiam ^_^
Chmielu