połączenie dwoch kompów kablem fire-wire

Autor: KrzysztofG <krzysztofg_at_post.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 23:07:59 MET DST

Otóż po instalacji systemu jakoś nie mogę zmusić dwóch kompów aby się
widziały. Komp B widzi kompa A, ale odwrotnie krzyczy, że nie mam uprawnień
i mam sie z kontaktować z administratorem. Wydaje mi się, że jest sieć
skonfigurowana tak samo jak poprzednio tzn. oba mają ustawione grupy robocze
tak samo tj. MSHOME. Jeden nazywa się domowy drugi przenośny. Protokoł
internetowy adres IP to 10.0.0.101 drugi to samo tylko 102 na końcu. Maska -
255.0.0.0. brama domyślna to 10.0.0.1.

Drugi problem to jak skonfigurować kompa, abym na kompie miał pulpit zdalny
z kompa B poprzez sieć fire-wire.

KrzysztofG