sb live! 5.1 + koda am933 - problem z centralnym

Autor: trzeci <jot_at_widzew.net>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 22:32:10 MET DST

Witam.

Mam maly problem... kupilem te kolumienki tylko i wylacznie do komputerka bo
przy nim najwiecej czasu siedze. Podlaczylem wszystko tak jak bylo w
Creative DTT 2200 (czyli front, rear, center+sbw).

i tu jest problem... Wszystko ladnie chodzi z wyjatkiem glosnika
centralnego, ktorego w ogole nie slychac :(

Wszystkie teksty ida przez subwoofer a nie tak jak powinno byc czyli przez
centralny :|

we wlasciwosach live! mam ustawiony tryb 5.1, w ac3 kodekach to samo czyli
3/2+sub wiec czemu jak ogladam np. divxa w trybie 5.1 nie ma wokalu przez
centralny glosnik a idzie przez subwoofer?

Jesli ktos ma taki zestaw i zna odpowiedz na moje pytanie to prosil bym
bardzo o jakis kontakt...

Pozdr.

Jarek
GG#: 3131651
Mail: oya[malpa]irc[kropka]pl
Nie czuje sie odpowiedzialny za slowa, bo i tak nikt mnie nie slucha.