Podziekowania dla grupy

Autor: pivus <pivus123_at_aster.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 22:29:04 MET DST

Dzieki postom na tej grupie udalo mi sie zwalczyc problem z moim kompem. Od
dluzszego czasu mialem problem z komputerem, ktory startowal dopiero po
odczekaniu kilku minut i kilkukrotnym nacisnieciu resetu. dodatkowo potrafil
sie zawieszac w roznych najmniej stosownych momentach. Probowalem
wszystkiego: skanowanie antywirusowe, oczyszczanie z kurzu wnetrza,
wyjmowanie kart. Nic nie pomagalo. Wreszcie przyszlo mi do glowy poszukac w
google i znalazlem rozwiazanie problemu w historii tej grupy ! Winne
okazaly sie popuchniete kondensatory na plycie. Dzisiaj wymienilem
wlasnorecznie na nowe i wszystko dziala jak trzeba. Komputer startuje za
pierwszym razem i nie zawiesza sie.

Dziekuje serdecznie.

--
Pozdrawiam,