GigaCube vs. Sapphire

Autor: thin-man <danek7_wytnij_to_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 00:10:46 MET DST

Miałem zamiar kupić sobie Sapphire 9550 i ewentualnie trochę ją
podkręcić. Byłem szczęśliwy dopuki nie poczytałem
http://forum.tweak.pl/about75130-0-asc-3180.html
i dowiedziałem się o GigaCube
http://www.barwkomp.pl/index2.php?id2=menu_prod&id3=sek_opis&kod_p=GRGC
955E128TD
za trochę wyższą cenę mam kartę podkręconą fabrycznie ponad R9600 z
radiatorami na pamięciach 2.8ns czyli przygotowaną do dalszego
kręcenia.
Teraz mam dylemat: jak jest w jakością obrazu na GigaCube bo słyszałem,
że Sapphire na b.dobrą jakość obrazu.
Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tą GigaCube to proszę o opinie

--
	Thin-Man
---Mama says,"Stupid is as stupid does"---