Re: GigaCube vs. Sapphire

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 08:26:19 MET DST

Użytkownik "thin-man" <danek7_wytnij_to@o2.pl> napisał w wiadomości
news:Xns95731D3D5696danek7o2pl@127.0.0.1...

> za trochę wyższą cenę mam kartę podkręconą fabrycznie ponad R9600 z
> radiatorami na pamięciach 2.8ns czyli przygotowaną do dalszego
> kręcenia.

Mi to sie podobal z tamtego forum najbardziej ten fragment :

29.09.2004 mar_cin napisał:
" ...wracam z mysla ze se pogram , power.... czarno .... drugi raz power
czarno ... no i tyle - nie odzywa sie. wogule niewiem czego to byla wina
ale mialem w windowsach wczesniej takiej smugi... jakby cos w kompie mi
takie zaklucenia wprowadzalo... dziwne, no nic mam nadzieje ze nic nie
wymysla i dadza mi ladnego nowego his`a..."

Spalił sobie gostek karte na własne życzenie ale jest dobrej myśli i już
się szykuje do spalenia następnej...LOL :)

BTW: Gdzieś czytałem, że GigaCube ma jakość obrazu taką sobie... ale to
było subiektywne odczucie jakiegoś usera...

--
pozdrawiam
P.